Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: e-gospodarka

Rozwój e-commerce według Poczty Polskiej

Poczta Polska przygląda się przełomowym wydarzeniom na rynku handlu internetowego. Jakie trendy będą dominowały w handlu internetowym w najbliższym czasie?

Poczta Polska jest silnym partnerem branży e-commerce w Polsce i w związku z tym trzymamy rękę na pulsie. Chcemy wiedzieć, co jest ważne dla handlu internetowego i co nas czeka w przyszłości. Warto przyglądać się też rozwiązaniom, które są nowinkami na Zachodzie, bo niedługo powinny zawitać również do Polski – mówi Sławomir Żurawski, Dyrektor Zarządzający Sprzedażą w Poczcie Polskiej.

Internetowa rewolucja rzeczy

40 procent amerykańskich przedsiębiorstw w ciągu najbliższych 2 lat planuje wykorzystać internet rzeczy, aby zwiększyć sprzedaż swoich produktów. W Polsce do 2018 roku wartość tego rodzaju rozwiązań będzie warta ponad 12 mld złotych. Czym jest Internet of Things i jak bardzo zrewolucjonizuje firmy oraz sposób ich działania?

Nowe trendy, które pozwolą zdobyć e- i m-klienta

54 proc. internautów kupuje w sieci, kierując się głównie ceną, wygodą i łatwym dostępem do ofert różnych sklepów. Choć okazuje się, że jakość obsługi ma znaczenie zaledwie dla 18 proc. z nich, zignorowanie tej grupy może okazać się sprzedażowym strzałem w kolano. W dobie pokolenia Y, dokonujących się rewolucji technologiczno-mobilnych, wdrożenie w e-sklepie obsługi na poziomie marketingu 3.0 jest szansą na szybkie zdobycie przewagi konkurencyjnej.

Międzynarodowe konsorcjum z udziałem polskiej firmy stworzy fabrykę przyszłości

Międzynarodowe konsorcjum firm i instytutów badawczych, w składzie którego znalazła się polska firma IT - Transition Technologies - stworzy fabrykę przyszłości. IMPROVE to innowacyjny na skalę światową projekt, którego celem jest zamodelowanie cyfrowego ekwiwalentu fabryki przyszłości - przy wykorzystaniu technologii monitorowania i diagnostyki w kierunku nowoczesnego systemu wsparcia podejmowania decyzji. Dzięki temu fabryki będą bardziej wydajne i efektywne oraz zdolne do większej samokontroli i lepszej interakcji z człowiekiem. Projekt realizowany jest w ramach unijnego programu Horyzont 2020, zaś budżet projektu wynosi 4,1 mln euro.

E-sklepy 10 miesięcy po wprowadzeniu nowej ustawy konsumenckiej

Wkrótce minie rok od wejścia w życie ustawy o prawach konsumenta. Jednak nie wszystkie e-sklepy dostosowały się do obowiązujących przepisów. Prawie 73 procent e-sklepów ma nadal istotne błędy w swoich regulaminach, np. 10 dni na odstąpienie od umowy zamiast 14. Z czym nadal e-przedsiębiorcy mają problemy?

Subskrybuj to źródło RSS