Witam,
Będę bardzo wdzięczna za wszelkie komentarze dotyczące przedstawionej poniżej sytuacji. Pilnie potrzebuję przeanalizować i przygotować działania. Dziękuję serdecznie za pomoc!
"Firma X" ma zamówienie złożone przez producenta zbiorników z szacowaną datą dostarczenia XXX
Towar został wysłany drogą morską zamiast drogą powietrzną, co daje mniej więcej 6 tygodni opóźnienia, a Nasz dostawca wyczerpał części do ewentualnej dodatkowej produkcji, aby nowe produkty wysłać szybko drogą powietrzną. Klient już wyraził, że sytuacja jest pilna jako, że jego klient ( duża Europejska firma produkcyjna produkująca autobusy ) zamierza zainstalować te produkty w ich nowych autobusach, które będą używane podczas Światowych Mistrzostw Piłki Nożnej w Brazylii za 3 miesiące. Oznacza to, że jest ogromna presja czasowa. Prawdopodobne jest, że klient zarząda zwrotu kosztów wynikających ze szkód opóźnienia. Będzie to bardzo kosztowne dla Naszej firmy jako, że główna część transportu publicznego podczas Mistrzostw zależy od przesyłki.
Co robimy?
- Działania wewnętrzne względem łańcucha zaopatrzenia ( Supply Chain ) - ( zaopatrzenie, magazyn, transport, produkcja )
- Działania wewnętrzne względem zarządu
- Działania względem klient