Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Poczta Polska na smartfony

Klienci Poczty Polskiej mogą już monitorować nadane przesyłki także poprzez smartfony. Jest to możliwe dzięki internetowej aplikacji mobilnej, która umożliwia ciągły i zdalny dostęp do informacji o przesyłkach. Dzięki temu rozwiązaniu można także sprawdzić lokalizację najbliższej placówki pocztowej.

Rozwiązania logistyczne Dachser dla branży energii odnawialnych

Działający globalnie operator logistyczny, firma Dachser, oferuje specjalistyczne rozwiązania dla branży energii odnawialnych. Eksperci w specjalnej komórce Dachser Renewable Energies łączą wiedzę logistyczną z doświadczeniem branżowym. Aktualnie Dachser Air & Sea Logistics obsługuje kilkanaście kluczowych firm z branży energii odnawialnych w Europie, USA i Azji.

Jakie wózki widłowe są poszukiwane przez polskie firmy?

Duże sklepy, hale magazynowe, place budowy to tylko niektóre z licznych miejsc, w których wózki widłowe są niezbędne do codziennej pracy i transportu. Aby poznać preferencje firm zamierzających zaopatrzyć się w wózek widłowy, została przeprowadzona analiza ponad 2 150 zapytań ofertowych złożonych w portalu Oferteo.pl, łączącym poszukujących produktów i usług wraz z ich dostawcami. Pokazuje ona, że najczęściej poszukiwane są wózki widłowe czołowe, a przedsiębiorcy planują używać tych urządzeń do podnoszenia towarów o wadze do 2 ton na wysokość do 3 metrów.

Pierwsze sukcesy DSV Daily Pallet

Z końcem maja 2013 r. DSV Road wprowadziło do swojej oferty usługę DSV Daily Pallet, w ramach której 32 kraje w europejskiej sieci DSV zostały połączone codziennym drogowym serwisem drobnicowym. Nowy serwis DSV przekroczył granicę 1000 zrealizowanych przesyłek już w pierwszym miesiącu oficjalnego funkcjonowania na polskim rynku.

UPS wprowadza etykiety z miejscem na działania reklamowo-promocyjne swoich klientów

Wychodząc naprzeciw potrzebom swych klientów, UPS - jako pierwszy operator logistyczny w Polsce, stworzył możliwość umieszczania dodatkowych treści na etykietach przesyłek. Dzięki temu rozwiązaniu klienci firmy, w tym szczególnie ci reprezentujący sektor e-commerce, zyskują dodatkową powierzchnię na działania promocyjne, na której mogą umieszczać swoje logotypy, hasła reklamowe, kody kreskowe czy inne elementy marketingowe.

Subskrybuj to źródło RSS