Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: transport i spedycja

GEFCO świętuje 20 lat działalności w Polsce

Ponad 45-krotny wzrost obrotów od początku działalności oraz udana transformacja od firmy logistycznej dla branży motoryzacyjnej do operatora logistycznego z kompleksową ofertą w zakresie logistyki łańcucha dostaw - to mocne strony GEFCO Polska, która obchodzi swoje 20-lecie działalności. Wsparcie globalnej Grupy GEFCO oraz lokalne inwestycje, wzrost liczby klientów i wdrażanie nowych technologii potwierdzają duże znaczenie naszego rynku i chęć dalszej ekspansji biznesowej GEFCO w Polsce.

Z etykietą

Dlaczego powinieneś przechowywać dane z tachografu?

Pół tysiąca złotych za dzień w przeliczeniu na jeden pojazd - tyle może zapłacić przedsiębiorca za brak danych z tachografu. Odczyty czasu pracy kierowców zawodowych są podstawowymi informacjami, które przewoźnik powinien przechowywać. Inspekcja Transportu Drogowego może je sprawdzić nawet rok wstecz.

Pakiet mobilności nie do zatrzymania

Europa, nawet Zachodnia, nie jest przygotowana na to, by przyjąć pakiet mobilności, gdyż funkcjonowanie obecnego systemu transportu drogowego opiera się na pracy przewoźników z części Środkowo-Wschodniej kontynentu. Choć wydaje się, że Niemcy i Francja najbardziej na tym skorzystają w przyszłości, to skutki nowego prawa odczują wszyscy Europejczycy w postaci wzrostu cen towarów i żywności.

Grzegorz "Gregory" Ostaszewski i najtrudniejszy tor we Francji

Grzegorz "Gregory" Ostaszewski, pierwszy i jak dotąd jedyny Polak startujący w wyścigach ciężarówek, w weekend 7-8 września 2019 r. rywalizował na torze wyścigowym Charade, w trzecich eliminacjach tegorocznego sezonu francuskiej serii wyścigów ciężarówek French Truck Racing Championship. W tym sezonie zawodnika wspiera firma DKV Euro Service.

Megaciężarówki Dachser przemierzają czeskie drogi

Dachser jako jeden z pierwszych operatorów logistycznych w Czechach używa 25-metrowych ciężarówek do codziennych przewozów towarów w tym kraju. Kursują one między oddziałami firmy w Ostrawie i Brnie. Pozwala to na transportowanie większej liczby przesyłek przy jednoczesnym wykorzystaniu tylko dwóch długich zestawów zamiast trzech konwencjonalnych pojazdów.

Subskrybuj to źródło RSS