Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: logistyka

Rola logistyki w strategii omnichannel

Strategia omnichannel wykorzystuje połączenie wielu kanałów sprzedaży w celu zbudowania takiej oferty dla klienta, która jest idealnie do niego dopasowana. Sedno tych działań to interakcje, w sieć których należy zaangażować konsumenta. Jaką rolę odgrywa w tej strategii logistyka?

UltraFresh Najlepszym Produktem dla Biznesu 2015

Produkt spółki Fresh Logistics UltraFresh został uznany przez Gazetę Finansową Najlepszym Produktem dla Biznesu 2015 w kategorii transport. Przy wyborze zwycięzców brana była pod uwagę przede wszystkim pionierskość oraz elastyczność ofert, a także konkurencyjność i przyjazność dla klienta.

Goodman umacnia się w sektorze e-commerce

Dzięki podpisaniu umowy na budowę centrum logistycznego o powierzchni 130 000 mkw. dla Zalando w Niemczech, Grupa Goodman jest na drodze do dostarczenia ponad 1,5 mln mkw. dla klientów z sektora e-commerce w Europie. Od czasu wybudowania pierwszego centrum logistycznego e-commerce dla Amazon w Lipsku, w Niemczech, ekspert w dziedzinie nieruchomości przemysłowych ugruntował swoją pozycję najbardziej aktywnego i doświadczonego właściciela, dewelopera i zarządzającego powierzchnią logistyczną dla branży handlu internetowego w Europie.

Total Polska inwestuje w rozwój działalności asfaltowej

Spółka Total Polska rozbudowuje Terminal Asfaltów Drogowych w Ścinawie, którego właścicielem została w 2008 roku. Od tego czasu koncern inwestuje w obiekt, przeprowadzając prace modernizacyjne. Obecnie realizowany jest m.in. projekt, w ramach którego park magazynowy Terminalu Asfaltów Drogowych w Ścinawie zostanie powiększony ponad dwukrotnie poprzez dodanie zbiornika o pojemności 3000 m sześc.

SMS - skuteczne narzędzie wspomagające transport i logistykę

Komunikacja za pomocą wiadomości SMS wykorzystywana jest w wielu sektorach, także w transporcie i logistyce. Według badań IDC, 27% firm z branży TSL używa krótkich wiadomości tekstowych do kontaktu z pracownikami i klientami. Jednocześnie 75% firm zajmujących się transportem i logistyką jest przekonanych, że częsty i łatwy kontakt z klientem jest kluczowy dla tej branży, a to właśnie umożliwia SMS*.

Subskrybuj to źródło RSS