Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: e-gospodarka

PKP CARGO wdraża cyfrowe rozwiązania obsługi klientów

Drugi największy przewoźnik w Unii Europejskiej uruchomił właśnie usługę e-faktury. To kolejny – po wprowadzonym w ubiegłym roku Elektronicznym Liście Przewozowym – element informatyzacji procesu przewozowego w PKP CARGO. Nowe rozwiązania to zmniejszenie liczby dokumentów i usprawnienie obsługi sprzedażowej i posprzedażowej klientów PKP CARGO.

Furgonetka.pl pomoże sklepom internetowym w obsłudze zwrotów i reklamacji

Konkurencja na polskim rynku e-handlu rośnie z roku na rok, a walka o kupujących zaostrza się. Niewłaściwa obsługa zwrotów i reklamacji może prowadzić do utraty klienta aż w 82% przypadków. Z pomocą sprzedawcom przychodzi serwis Furgonetka.pl, który właśnie uruchomił dedykowaną platformę do zarządzania zwrotami pod adresem zwroty.furgonetka.pl.

Global E-Tailing 2025 - e-handel i logistyka na całym świecie będą się rozwijać

W ciągu najbliższych dziesięciu lat internetowy handel detaliczny zyska bardziej na znaczeniu niż to dotąd przewidywano - nie tylko w krajach rozwiniętych, ale także na rynkach wschodzących. Logistyka odegra kluczową rolę - zapewni firmom istotną przewagę konkurencyjną, na przykład w postaci dostawy w ciągu kilku godzin od zamówienia, elastycznych godzin odbioru i zwrotów, a także niezawodnych usług logistycznych i koncepcji wartości dodanej na rynkach wschodzących.

Wdrożenie systemu CRM w firmie Fracht FWO Polska

Sprawnie wdrożony system CRM, odpowiednio dobrany do specyfiki funkcjonowania i potrzeb przedsiębiorstwa, może bezpośrednio wpłynąć na znaczne skrócenie cyklu sprzedaży, ograniczenie kosztów administracyjnych, poprawę kontroli nad kontaktami biznesowymi, a w efekcie może wpłynąć na wzrost sprzedaży przedsiębiorstwa.

Z etykietą

e-podróżnik.pl - innowacyjny sposób sprzedawania podróży

W dobie intensywnego rozwoju narzędzi usprawniających podróżowanie pasażerowie przenoszą się do Internetu, by zaplanować wyjazd i kupić bilety. Jednym z rozwiązań, z których korzystają są wyszukiwarki połączeń. Dzięki nim podróżujący mają dostęp do wielu rozkładów w jednym miejscu. Rozwiązanie to jest także korzystne dla przewoźników, którzy mogą zaoferować swoje usługi w coraz popularniejszym kanale dystrybucji - Internecie. Taką możliwość daje również polska wyszukiwarka e-podróżnik.pl, skupiająca blisko 600 przewoźników.

Zmienia się prawo w zakresie ochrony konsumentów - posłuchaj debaty!

15 marca obchodziliśmy Światowy Dzień Konsumenta. Po raz pierwszy obchody tego dnia odbyły się w 1983 roku w rocznicę przemówienia prezydenta Johna Kennedy’ego, wygłoszonego w roku 1962 w Kongresie Stanów Zjednoczonych. Dotyczyło ono projektu ustawy o ochronie praw konsumenta. Rok 2014 poniekąd przypomina nam o tamtych wydarzeniach, ponieważ w tym roku na terenie wszystkich Państw członkowskich Unii Europejskiej zacznie obowiązywać nowe prawo konsumenckie. W Sejmie trwają ostatnie prace nad treścią rozporządzenia, które wprowadzi do prawa polskiego zapisy dyrektywy konsumenckiej 2011/83/UE z 25 października 2011 r. Parlamentu Europejskiego. Wszystkich zainteresowanych tą tematyką zapraszamy na debatę on-line organizowaną przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.


Zaloguj się i posłuchaj jak zmieni się prawo w zakresie ochrony konsumentów: http://uokik.gov.pl/online/

Subskrybuj to źródło RSS