Rodzaj wydarzenia: webinarium
Data rozpoczęcia: 2023-08-24
Data zakończenia: 2023-08-24
Miejsce konferencji: online
Organizator: Webfleet
Zapraszamy na bezpłatny webinar: Zarządzanie naczepami: nowoczesne narzędzia telematyczne i najlepsze praktyki rynkowe.
Jeszcze jakiś czas temu uważano, że montaż telematyki na ciągnikach jest wystarczający do zapewnienia dobrej komunikacji z kierowcą. Większość firm zaniedbywała instalowanie telematyki na naczepach. Od tego czasu wiele się jednak zmieniło i naczepa, jako jednostka ładunkowa stała się najlepszym zasobem do raportowania i przesyłania informacji dotyczących ładunku i transportu.
W trakcie webinaru opowiemy o tym, w jaki sposób rozwiązanie do zarządzania naczepami poprawia efektywność ich wykorzystania, obniża koszty oraz zwiększa wydajność i bezpieczeństwo floty.
Dowiesz się:
- Jakie regulacje prawne napędzają rozwój telematyki dla naczep?
- Z jakimi wyzwaniami mierzą się klienci zarządzający flotą naczep?
- Jakie konkretne korzyści można osiągnąć dzięki dedykowanemu rozwiązaniu?
- Telematyka naczepowa w praktyce – w jaki sposób wspiera ona menedżerów flot?
Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci:
- Paulina Panek, Kierownik ds. Zarządzania Administracją Floty, Truck Care
- Artur Brzeziński, Customer Care Trainer, Webfleet
Data: 24.08.2023
Godzina: 11:00
Zarejestruj się teraz!
Paulina Panek - Kierownik ds. Zarządzania Administracją Floty, Truck Care Doświadczona menedżerka w branży zarządzania flotą pojazdów. Obecnie pracuje w firmie Truck Care, gdzie tworzy i zarządza zespołem zajmującym się administracją w sekcji operacyjnej zarządzania flotą. Jej główne zadania to optymalizacja procesów związanych z długoterminowym wydawaniem pojazdów, nadzór nad procesem rejestracji pojazdów i współpraca z dostawcami telematyki, a także prowadzenie baz danych pojazdów. Swoje doświadczenie zdobyła w firmie Fraikin Polska, gdzie przez 6 lat była odpowiedzialna za całość zagadnień administracyjnych działu operacyjnego. Prywatnie, pasjonatka podróży, szczególnie do egzotycznych miejsc.
Artur Brzeziński - Customer Care Trainer, Webfleet Absolwent Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego w Warszawie oraz studiów magisterskich na Politechnice Radomskiej. Z branżą telematyczną związany od 2004 r. Początkowo jako pracownik działu operacyjnego i technicznego wsparcia klienta w Finder S.A. Od 2013 roku specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla klientów, dotyczących obsługi i funkcjonalności platform telematycznych. Wraz z wprowadzeniem nowej wersji rozwiązania Webfleet współpracował z większością największych klientów firmy wspierając poprzez szkolenia proces migracji do nowego produktu.