Zaloguj się

Forum FMCG

Rodzaj wydarzenia: konferencja

Data rozpoczęcia: 2012-10-09

Data zakończenia: 2012-10-10

Miejsce konferencji: Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1

Organizator: Blue Business Media sp. z o.o.

Eksperci od wielu lat prognozują, że tak w strukturze handlu detalicznego, jak i w charakterystyce zachowań konsumenckich będziemy powielać wzorce z przed lat, rodem z krajów Europy Zachodniej. Czeka nas zatem dalsza konsolidacja handlu detalicznego, dominacja dużych powierzchni handlowych oraz racjonalizacja wyborów konsumenckich wpływająca bezpośrednio na dalsze umacnianie się pozycji produktów sygnowanych marką sieci handlowej.

Niniejsze procesy już dzisiaj wywierają ogromny wpływ na producentów FMCG. Przedstawiciele firm biorących udział w Forum, wobec zarysowanych wyzwań, wybrali ucieczkę do przodu, jako najlepszą strategię i inwestycję wzmacniającą przewagę konkurencyjną. Chcąc utrzymać lub zwiększyć udziały rynkowe, zainwestowali w innowacje produktowe, jeszcze precyzyjniej określili i odpowiedzieli na oczekiwania klientów, wzmocnili wizerunek brandów używając szerokiego spektrum dostępnych kanałów komunikacji oraz nawiązali strategiczne alianse z partnerami biznesowymi.

Więcej informacji jest dostępnych na stronie www konferencji oraz tutaj.