Rodzaj wydarzenia: konferencja
Data rozpoczęcia: 2012-05-25
Data zakończenia: 2012-05-25
Miejsce konferencji: Warszawa, siedziba dziennika "Rzeczpospolita", ul. Prosta 51
Organizator: Presspublica Sp. z o.o.
E-commerce w Europie rośnie szybciej niż w Stanach Zjednoczonych. W zeszłym roku, jego wartość wzrosła o 18,2% do 259,5 mld dolarów. (Źródło: Internet Retailer, lista i raport Top 400 Europe). Polska wyróżniła się na tle Europy najwyższym wskaźnikiem wzrostu wartości rynku e-commerce, który w okresie 2010-2011 osiągnął 33,5%. (Źródło: Raport Centre for Retail Research zrealizowany na zlecenie porównywarki cen Kelkoo). 44% dystrybutorów i sieci handlowych wdroży w ciągu najbliższych 12 m-cy nowe rozwiązania e-Commerce. (Źródło: Badanie Forrester Consulting, przeprowadzone na zlecenie firmy Columbus).
Główne zagadnienia konferencji:
- Trendy w rozwoju e-Commerce i w sprzedaży wielokanałowej
- Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla branży e-Commerce
- Inspiracje - firma tradycyjna uruchamia sprzedaż internetową
- W jakim kierunku rozwijać sprzedaż on-line?
W programie m.in.
e-Commerce. Co się sprawdza w innych krajach i może się sprawdzić w Polsce? Kierunki rozwoju, najnowsze rozwiązania, sprawdzone modele generowania większej sprzedaży online.
Trendy. Opinie ekspertów i dyskusje o przyszłości handlu internetowego w Polsce (dobre praktyki, wielokanałowość w b2b/b2c, konsument 3.0, zmiany w prawnie, zakupy grupowe, porównywarki cen, mobilne kanały sprzedaży, personalizowane rekomendacje, f-commerce, outsourcing logistyki, płatności internetowe).
Więcej informacji jest dostępnych na stronie www konferencji.