Marketing logistyczny ekologicznych gospodarstw rolniczych
Rynek produktów spożywczych ulega ciągłym zmianom wywołującym potrzebę dostosowywania przedsiębiorstw produkujących i dostarczających żywność. Jedną z takich zmian jest pojawienie się nowych metod komunikacji pomiędzy klientami a przedsiębiorstwem. Należą do nich strony internetowe oraz aplikacje dostępne dla użytkowników komputerów i smartfonów. Celem opracowania jest wskazanie jak zmiana sposobów komunikowania się polegająca przede wszystkim na oderwaniu się użytkowników od fizycznej lokalizacji komputera i uzyskaniu możliwości pozostawania w kontakcie z klientem nieomal niezależnie od jego lokalizacji wpływa na poprawę obsługi logistycznej klienta oraz usprawnia budowę długotrwałych relacji z klientem. Mobilne rozwiązania sieciowe udostępniające klientom stały dostęp do zasobów Internetu oraz wyposażenie ich w aplikacje usprawniającą ten kontakt otwierają szereg możliwości nawiązania konkurencji z dużymi dostawcami produktów spożywczych.
- 0
- Kategoria: E-gospodarka