Zastosowanie baz danych w sterowaniu ruchem ulicznym
- 0
- Kategoria: Raporty i analizy
Dyrektywa 2005/44/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005 definiuje usługi informacji rzecznej RIS jako „zharmonizowane usługi informacyjne wspierające zarządzanie ruchem i transportem w żegludze śródlądowej” (Dyrektywa RIS, Dyrektywa wymienia usługi jakie obejmuje serwis RIS (Dyrektywa RIS, 2005) (...)
Artykuł zawiera 16034 znaków.
Źródło: Czasopismo Logistyka 6/2011
Praca traktuje o metodzie elementów skończonych (MES) i jej zastosowaniu w badaniach węzłów tribologicznych: kulka-tarcza, kostka-płytka, klocek-płytka, trzpieńtarcza, rolka-klocek płaski, rolka-klocek wklęsły i rolka-rolka. Analizy komputerowe przeprowadzono po wprowadzeniu odpowiednich właściwości materiału próbki i własności wytworzonej na niej warstwy tlenkowej, a także zadaniu warunków brzegowych odpowiadających rzeczywistym. Badania wykonano w programach wykorzystujących do obliczeń MES, przedstawiono wnioski z ich użycia, oraz pokazano ich wady i zalety.
W pracy przedstawiono budowę i ogólne założenia system rozdrabniania precyzyjnego, głównie do materiałów biologicznych. Są to głównie materiały biologiczne o dużej zawartości tłuszczu i olejków eterycznych. Zweryfikowano zakres zmienności cech konstrukcyjnych dla wybranych charakterystyk użytkowych.
W niniejszym referacie zweryfikowano hipotezę o typie rozkładu dla dziennej liczby zgłoszeń w różnych punktach raportowych systemu VTS na torze wodnym Szczecin Świnoujście. Porównano parametry strumienia statków dla różnych kierunków ruchu
W artykule zaproponowano wdrożenie pierwszego poziomu systemu detekcji sytuacji na polu ruchu naziemnego, który wspomoże kontrolę ruchu lotniczego w zakresie dozorowania. Zawarto charakterystykę systemów zarządzania ruchem naziemnym wraz z opisem architektury oraz opisem funkcjonalnym. Przeanalizowano potrzebę wdrożenia systemu, projekt umiejscowienia wybranych elementów na obszarze lotniska oraz przeprowadzono analizę kosztów i korzyści wynikających z implementacji pierwszego poziomu systemu detekcji sytuacji na polu ruchu naziemnego