Optymalizuj logistykę w firmie: Aktualne trendy i sprawdzone rozwiązania dla Twojego biznesu

Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Zespół DRT Deutsche Post DHL nadal potrzebny

Zespół Reagowania Kryzysowego (DRT) Grupy Deutsche Post DHL (DPDHL) pozostanie na miejscu aż do końca maja. Wydłużenie pobytu wynika z kolejnego silnego trzęsienia ziemi, jakie nawiedziło ten region 12 maja i spowodowało dodatkowe szkody. DRT nadal będzie odgrywać kluczową rolę w zapewnieniu stałego funkcjonowania lotniska międzynarodowego Tribhuvan Kathmandu. DRT powołano w mniej niż 48 godzin po pierwszym trzęsieniu ziemi 25 kwietnia. Jako jedyny międzynarodowy port lotniczy w kraju otoczonym górami, lotnisko jest główną bramą dla organizacji międzynarodowych wysyłających do Nepalu pomoc humanitarną.

Kolejne Solarisy w Warszawie

Firma Solaris i Miejskie Zakłady Autobusowe (MZA) w Warszawie podpisały umowę na dostawę 80 autobusów. Do stolicy, do końca 2015 roku, zostanie dostarczonych  60 przegubowych i 20 egzemplarzy 12-metrowych Urbino. Pierwsze sztuki pojawią się u przewoźnika już w październiku. Tym samym Solaris wygrał jeden z najważniejszych tegorocznych przetargów na krajowym rynku autobusów.

DHL w Polsce wśród "Najbardziej pożądanych pracodawców w 2014 roku w opinii specjalistów i menadżerów"

Marka DHL znalazła się w ścisłym gronie "Najbardziej pożądanych pracodawców w 2014 roku w opinii specjalistów i menadżerów", według badania firmy Antal International. W kategorii "Transport, spedycja i logistyka" najbardziej pożądanym pracodawcą okazał się DHL, na który wskazało najwięcej respondentów - 16,4 proc. To wyróżnienie jest zasługą całej organizacji w Polsce i dotyczy wszystkich dywizji działających w kraju pod marką DHL.

Poradnik "Kody kreskowe w eCommerce" już dostępny!

Kanały handlu z każdym rokiem coraz mocniej się przenikają. Z badań wynika, że ponad 80% konsumentów zakupy zaczyna robić w… Google lub porównywarkach. Jednocześnie coraz częściej można zaobserwować klientów sklepów stacjonarnych skanujących kody kreskowe w poszukiwaniu informacji o produkcie w Internecie. Sprzedawcy tradycyjni otwierają sklepy on-line, a sklepy będące ikoną sprzedaży internetowej zaczynają otwierać swoje punkty stacjonarne. Wszyscy tworzą aplikacje lub strony mobilne, aby jak najszybciej i najbardziej precyzyjnie dotrzeć do konsumenta. Mamy bowiem do czynienia z rynkiem konsumenta. To on decyduje gdzie i jak szuka towaru oraz gdzie i jak go kupuje.

Subskrybuj to źródło RSS