Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Cyberbezpieczeństwo w 2018 roku

W mijającym roku cyberataki spędzały szefom firm sen z powiek. Największe z nich były ukierunkowane na znane luki w zabezpieczeniach. Firma Trend Micro Incorporated prognozuje, że trend polegający na wykorzystywaniu znanych luk w dużych atakach będzie obecny również w roku 2018. Zarządzanie poprawkami i edukowanie pracowników powinny więc stać się priorytetem dla wszystkich menedżerów, którym zależy na ochronie najważniejszych danych ich organizacji.

Panattoni Europe rusza z budową w Białymstoku

Panattoni Europe startuje z budową pierwszego centrum logistycznego w Białymstoku. Nowa lokalizacja dewelopera - Panattoni Park Białystok - o powierzchni blisko 40,6 tys. m kw. realizowana jest w całości i już na tym etapie została skomercjalizowana w 50 proc. Zakończenie budowy całej inwestycji zaplanowano na koniec III kwartału br.

Pol-Aqua wybuduje fragment drogi ekspresowej S6

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad poinformowała, że wybrano firmę, która odpowiedzialna będzie za wykonanie odcinka drogi ekspresowej S6 między Szemudem a Gdynią. Najlepszą ofertę złożyła firma Pol-Aqua, która zaprojektuje i wykona trasę za 817.110.153,92 zł w terminie 34 miesięcy i zapewni 10 lat gwarancji jakości na elementy infrastruktury.

Skończył się czas wielkich budżetów w branży IT

W ubiegłym roku zawirowań na rynku IT było wiele. Stagnacja w przetargach na informatyzację instytucji publicznych wyraźnie odbiła się na kondycji wielu działających na polskim rynku firm. Nadchodzi jednak ożywienie, a niektórzy prognozują nawet całkowitą reorientację rynku.

- Według danych firmy Gartner, przyszły rok ma cechować wyraźnie większa dynamika - 4,5 proc. w skali roku. Oznacza to, że światowe wydatki na IT w 2018 roku wzrosną  do 3,65 bln USD – mówi prof. Konrad Świrski, Prezes Transition Technologies SA.

PKN ORLEN walczy z podróbkami

PKN ORLEN sukcesywnie zwalcza wykorzystywanie znaków graficznych i wizualnych, które łudząco przypominają zastrzeżone znaki towarowe, jak i charakterystyczną wizualizację stacji paliw koncernu. Spółka podejmuje konsekwentne działania prawne uznając, że klienci muszą mieć jasność do jakiej stacji jadą i komu mogą zaufać.

Subskrybuj to źródło RSS