Nowy terminal kolejowy w BCT - Bałtyckim Terminalu Kontenerowym w Gdyni
Pół miliona TEU rocznie - takie są obecnie możliwości przeładunkowe zmodernizowanego terminala kolejowego w BCT - Bałtyckim Terminalu Kontenerowym w Gdyni.
Pół miliona TEU rocznie - takie są obecnie możliwości przeładunkowe zmodernizowanego terminala kolejowego w BCT - Bałtyckim Terminalu Kontenerowym w Gdyni.
Merck Sharp & Dohme, (MSD), jedna z wiodących na świecie firm farmaceutycznych, przedłużyła umowę dotyczącą spedycji drogowej z Kuehne + Nagel w Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce (EMEA) oraz w Ameryce Północnej na kolejne dwa lata.
Dział Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych Colliers International po raz kolejny zwyciężył w konkursie Eurobuild Awards. Jury przyznało firmie tytuł Agencji Roku w kategorii powierzchni magazynowych (Warehouse Agency Team of the Year). Tytuł trafił do firmy już po raz piąty.
Dywizja DHL Express, wchodząca w skład Grupy Deutsche Post DHL, zdobyła Brązowe Godło w XIV edycji badania satysfakcji klientów Operator Logistyczny Roku 2015.
FIEGE, operator logistyczny działający na polskim rynku od 1997 roku i zatrudniający ponad 700 osób, poszukuje pracowników do nowo powstającego oddziału w Goleniowie koło Szczecina dla swojego nowego klienta - firmy z branży e-commerce.
Już ponad 500 osób odwiedziło Magazyn Przyszłości w Centrum Techniki Magazynowej PROMAG. Zaproszeni goście mogli zobaczyć pokaz pracy automatycznej linii transportu, paletyzacji, składowania i identyfikacji produktów, a także samodzielnie zaprojektować nowoczesny magazyn i zasięgnąć opinii ekspertów na temat możliwości wdrożenia prezentowanych w CTM rozwiązań w ich firmach.
W listopadzie br. DSV Road wdrożyło nowy serwis, którego celem jest zwiększenie podstawowej ochrony przewożonych towarów. DSV Protect to usługa o charakterze wartości dodanej, która za niewielką kwotę pozwala ponadstandardowo zabezpieczyć przesyłki w międzynarodowym transporcie drogowym.
Branża logistyczna z roku na rok stara się coraz lepiej przygotować do obsługi sezonowych szczytów paczkowych. To dla niej prawdziwy sprawdzian skuteczności i jakości świadczonych usług. Jeśli przewoźnik zawiedzie, szczególnie w okresie przedświątecznym, straci nie tylko znaczną część zysków, ale także reputację. Dlatego co roku korzystając ze swojego doświadczenia, szczegółowych analiz rynku oraz informacji od najważniejszych klientów firmy kurierskie przygotowują się na wzrost obsługiwanych wolumenów bardzo dokładnie.