Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: logistyka

DHL podpisało umowę o Oficjalnym Partnerstwie Logistycznym z MotoGP

Firma logistyczna DHL zawarła 17 lipca 2015 r. nowe trzyletnie partnerstwo z organizatorem głównych mistrzostw motocyklowych na świecie - MotoGP™. W ramach partnerstwa firma DHL zapewni wsparcie logistyczne dla potrzeb MotoGP™ i jej siostrzanych imprez Moto2™ i Moto3™.

Ruszyła rozbudowa terminala PKP CARGO w Poznaniu Franowie

PKP CARGO rozpoczęło rozbudowę terminala kontenerowego w Poznaniu Franowie. Po zakończeniu prac, jego pojemność zwiększy się o blisko 40 proc. Ze względu na duże zainteresowanie tym obiektem, decyzja o rozbudowie została podjęta już po roku od oddania go do użytku. Zakończenie inwestycji jest planowane na grudzień 2015 roku. W przyszłości terminal będzie stanowić część Centrum Logistycznego w Poznaniu, świadczącego kompleksową obsługę logistyczną.

ID Logistics uruchomił kolejny magazyn w Polsce

ID Logistics Polska, międzynarodowy dostawca usług logistycznych specjalizujący się w logistyce kontraktowej, uruchomił w Mszczonowie nowy magazyn BTS dla sieci hipermarketów Auchan. Jest to jedna z największych inwestycji firmy w Polsce w 2015 roku. Docelowo zatrudnienie znajdzie tu ponad 400 osób.

Döllken przenosi swój magazyn do Centrum Logistyczno-Biurowego 7R Milowice

7R Logistic podpisał z firmą Döllken, producentem listew, umowę najmu na 2 000 mkw. powierzchni magazynowej oraz 230 mkw. powierzchni biurowej w Centrum Logistyczno-Biurowym 7R Milowce w Sosnowcu. Tym samym część magazynowa obiektu została w pełni skomercjalizowana.

DHL i IMG dzięki DHL Exported zachęcają projektantów do podboju świata mody

Firma logistyczna DHL, we współpracy z IMG, ogłosiła podczas odbywającego się 6 lipca w Berlinie Tygodnia Mody Mercedes-Benz, rozpoczęcie II edycji DHL Exportedv - programu wspierającego przemysł modowy na świecie. Ten wyjątkowy program zainicjowany w ubiegłym roku, pomógł czterem projektantom z różnych krajów rozwinąć działalność ich marek na skalę międzynarodową. DHL Exported stanowi okazję dla znanych na rynkach lokalnych projektantów  do poszerzenia swojej popularności w świecie, dzięki pokazowi na jednym z najbardziej wpływowych tygodni mody.

DHL Express z wysokim wskaźnikiem satysfakcji i zadowolenia klientów

DHL Express, dostawca i ekspert w dziedzinie międzynarodowych usług logistycznych, od kilku lat regularnie bada i podnosi poziom satysfakcji i zadowolenia klientów wykorzystując do tego program NPA (Net Promoter Approach). W badaniu NPA realizowanym przez DHL Express od lutego 2012 roku, wskaźnik zadowolenia i satysfakcji klientów utrzymuje wzrost. Na widoczny wzrost wskaźnika wpływa przede wszystkim wysoka ocena jakości obsługi klientów w kluczowych miejscach kontaktu z firmą. To zadowolenie wyraża percepcję klienta dotyczącą tego, w jakim stopniu jego wymagania zostają spełnione.

Subskrybuj to źródło RSS