GLS Poland podsumowuje 2018 rok
Inwestycje, zaawansowane narzędzia IT, elastyczne rozwiązania dla klientów i rozbudowa infrastruktury bazowej - tak operator logistyczny GLS Poland podsumowuje 20 rok obecności firmy w Polsce.
Inwestycje, zaawansowane narzędzia IT, elastyczne rozwiązania dla klientów i rozbudowa infrastruktury bazowej - tak operator logistyczny GLS Poland podsumowuje 20 rok obecności firmy w Polsce.
DB Schenker ogłosił strategiczne partnerstwo z firmą Magento, jednym z wiodących, globalnych dostawców platform dla e-commerce. Celem jest wyposażenie małych i średnich firm handlowych w nowe, znaczące dla ich rozwoju, rozwiązanie.
Firma Checkpoint Systems rozszerza swoją współpracę z polską grupą odzieżową LPP poprzez wprowadzenie na szeroką skalę systemu identyfikacji radiowej (RFID), który pozwoli na poprawę dostępności towaru i poziomu zadowolenia klientów oraz zwiększenie wydajności firmy. Program zostanie wdrożony w całym łańcuchu dostaw LPP, począwszy od procesu produkcji poprzez platformę eCommerce oraz ponad 1700 sklepów w 23 krajach.
Z dniem 1 stycznia 2019 roku funkcję prezesa firmy objął John Pearson. Zastąpił dotychczasowego CEO DHL Express, Kena Allena. Poprzednio John Pearson z sukcesami pełnił funkcję CEO DHL Express Europe.
Ocena perspektyw rozwoju sektora produkcji przemysłowej jest coraz lepsza. Dobrze to świadczy również o ogólnej kondycji gospodarki. Branża uważana za papierek lakmusowy całego rynku od dłuższego czasu zgłasza bardzo wysokie zapotrzebowanie na ręce do pracy. Narastający niedobór pracowników sprawia, że firmy dbają o nich coraz bardziej i sięgają po wyszukane sposoby ich angażowania.
Operator logistyczny Dachser realizuje dostawy na terenie całej Europy dla Puky - niemieckiego producenta pojazdów dla dzieci. Dzięki współpracy trwającej już od 10 lat firma się rozwija, z sukcesem zdobywając kolejne europejskie rynki.
Netto Polska i Frigo Logistics podpisały umowę o kontynuacji i rozszerzeniu współpracy do pełnej obsługi logistycznej produktów głęboko mrożonych.
W grudniu 2018 r. klienci Poczty Polskiej korzystali z usługi Odbiór w PUNKCIE dwa razy częściej niż przed rokiem. Co piąta paczka była odbierana w pocztowej sieci click&collect, która obejmuje już 11 tys. punktów.