Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: e-gospodarka

e-Commerce - jak walczyć o zagranicznego klienta?

Europejczycy na wirtualne zakupy coraz częściej wybierają się poza granice swojego kraju. Chętniej zaglądają też do Polski. Skoro statystyczny obywatel Unii Europejskiej wydaje na zakupy w internecie 1234 euro, a Polak nie więcej niż 465 euro, jest się o kogo bić. Co polski e-sklep powinien zrobić, aby pozyskać zagranicznych klientów?

Armagedon w sieci już 21 kwietnia 2015

Jutro wchodzi w życie nowy algorytm największej wyszukiwarki w Polsce. Na szczycie wyników wyszukiwania będą prezentowane te strony www, które mają wersję przystosowaną pod mobile. Biorąc pod uwagę fakt, że w Polsce zaledwie 5 proc. firm i 30 proc. e-sklepów ma strony dostosowane do smartfonów i tabletów, dzień ten może się okazać prawdziwym przewrotem.

mGenerator wśród 100 najbardziej innowacyjnych firm w Europie

Polska platforma do samodzielnego tworzenia mobilnych aplikacji, sklepów i stron, została uznana przez wpływowy amerykański magazyn Red Herring, za jedną ze stu najbardziej innowacyjnych spółek w Europie. We wcześniejszych latach na liście zwycięzców znalazły się m.in. Google, YouTube czy Skype. 

Subskrybuj to źródło RSS