Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: e-gospodarka

mGenerator wśród 100 najbardziej innowacyjnych firm w Europie

Polska platforma do samodzielnego tworzenia mobilnych aplikacji, sklepów i stron, została uznana przez wpływowy amerykański magazyn Red Herring, za jedną ze stu najbardziej innowacyjnych spółek w Europie. We wcześniejszych latach na liście zwycięzców znalazły się m.in. Google, YouTube czy Skype. 

E-administracja w służbie przedsiębiorcom

Ponad 400 uczestników brało udział w drugiej edycji konferencji e-Administracja dla Biznesu (EAB 2015), która odbyła się w Warszawie 14 i 15 kwietnia br. Organizatorami konferencji były trzy podmioty zaangażowane w rozwój e-administracji: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Ministerstwo Gospodarki oraz Instytut Logistyki i Magazynowania. Głównym tematem tegorocznego spotkania były usługi elektroniczne, udostępniane przedsiębiorcom przez instytucje publiczne. W zamyśle organizatorów konferencja jest platformą wymiany informacji dla przedsiębiorców, a jednocześnie okazją do prezentacji kierunków rozwoju e-administracji.

14 i 15 kwietnia: druga edycja konferencji e-Administracja dla Biznesu

14 i 15 kwietnia odbędzie się w Warszawie druga edycja konferencji e-Administracja dla Biznesu (EAB 2015). Konferencja organizowana jest we współpracy trzech podmiotów zaangażowanych w rozwój polskiej e-administracji: Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Ministerstwa Gospodarki oraz Instytutu Logistyki i Magazynowania.

5 wskazówek - jak sprzedawać w kanale mobilnym

W ostatnich 12 miesiącach ruch generowany na stronach przez urządzenia mobilne wzrósł o ponad 60 proc., a dochody w handlu internetowym, generowane w kanale mobilnym, odnotowały wzrost o ponad 100 proc. Te dane pokazują, że mobile to nie chwilowy trend, tylko kierunek rozwoju dla sklepów. I to zarówno tych internetowych, jak i stacjonarnych. Oto 5 praktycznych wskazówek, dzięki którym dowiesz się jak sprzedawać więcej w mobile'u.

Jak zgodnie z prawem sprzedawać w mediach społecznościowych?

Globalne obroty ze sprzedaży za pośrednictwem mediów społecznościowych osiągnąć mają w 2015 roku wartość aż 30 miliardów dolarów. Także w Polsce zaczyna się zauważać ogromny potencjał handlowy tego kanału. Jednak nie wszyscy sprzedający zdają sobie sprawę z tego, że tam także obowiązują przepisy. Ich nieprzestrzeganie może kosztować 5 tys. zł kary lub grzywnę w wysokości 10 proc. przychodów za poprzedni rok. Jak zatem nie łamiąc prawa sprzedawać przez Facebooka, Twittera czy Pinteresta?

Subskrybuj to źródło RSS