Zaloguj się

PROCON/POLZAK 2019

Rodzaj wydarzenia: konferencja

Data rozpoczęcia: 2019-10-21

Data zakończenia: 2019-10-22

Miejsce konferencji: Warszawa, Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79

Organizator: OptiBuy; Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML)

Szósta edycja największej konferencji zakupowej w Polsce już wkrótce!

Do biznesu, wielkimi krokami wkracza tajemnicza VUCA - równie szybko zbliża się kolejna edycja prestiżowej konferencji zakupowej PROCON/POLZAK, która w ubiegłym roku zgromadziła ponad 500 uczestników.

Podczas organizowanej w Warszawie w dniach 21-22 października br. konferencji PROCON/POLZAK 2019, eksperci i liderzy branżowi rozmawiać będą m.in. o znaczeniu zakupów dla organizacji, wpływie technologii na codzienną pracę oraz roli zarządu i kierownictwa w budowaniu zespołów zakupowych mogących sprostać wymaganiom szybko zmieniającego się, niepewnego, złożonego i niejednoznacznego otoczenia biznesowego (VUCA).
Nie zabraknie również paneli dyskusyjnych czy zagranicznych i krajowych liderów branżowych.

PROCON/POLZAK opiera się o sprawdzoną, wypracowywaną od lat formułę platformy wymiany doświadczeń i networkingu wzbogacaną o najciekawsze formy konferencyjne spotykane na wiodących światowych eventach.

W tym roku, popularne i docenione przez uczestników Stoliki Tematyczne - moderowane dyskusje w 12-osobowych grupach - rozszerzone zostaną na całą konferencję. Sama agenda, podzielona będzie, jak co roku, na bloki tematyczne:
- Zakupy Direct,
- Zakupy Indirect,
- Zakupy usług marketingowych,
- Procesy i narzędzia,
- Talent Management,
- RPA (Robotic Process Automation) w zakupach,
- Smart Procurement Solutions.

PROCON/POLZAK to:

- Dopracowana agenda - wystąpienia i prezentacje najlepszych prelegentów z ubiegłych lat
- Dobre praktyki w zakupach - efektywne narzędzia i innowacyjne podejście
- Networking - prawie 500 uczestników z wyższej kadry zarządzającej zakupami
- Cenny benchmarking - porównaj strategię zarządzania zakupami w Twojej organizacji z rozwiązaniami skutecznie wdrożonymi w innych firmach
- Stoliki tematyczne - nowoczesna forma dyskusji z udziałem innych praktyków branżowych i ekspertów

Wydarzenie kierowane jest do wyższej kadry zarządzającej odpowiedzialnej za zakupy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw w średnich i dużych przedsiębiorstwach:

- Właściciele i Prezesi spółek
- Kadra zarządzającą zakupami
- Menedżerowie zakupów i logistyki
- Dyrektorzy ds. Finansów, Marketingu, HR
- Facility i office managerowie
- Specjaliści i kupcy

Więcej informacji jest dostępnych na stronie www konferencji.