Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

DSV Solutions z certyfikatem GMP

Pod koniec czerwca br. polski oddział DSV Solutions uzyskał certyfikat GMP (Good Manufacturing Practice) będący potwierdzeniem spełnienia wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania w zakresie obsługi produktów leczniczych i produktów leczniczych weterynaryjnych Magazynu Wytwórcy. Jako podmiot spełniający wymagania GMP DSV Solutions jest teraz zarejestrowane w europejskiej bazie danych EDURAGMP.

OT Logistics S.A. przejęła Bałtycki Terminal Drobnicowy Gdynia Sp. z o.o.

OT Logistics S.A. zawarła z Zarządem Morskiego Portu Gdynia S.A. (ZMP Gdynia) umowę zbycia udziałów Bałtyckiego Terminala Drobnicowego Gdynia Sp. z o.o. (BTDG), którego ZMP Gdynia był dotychczasowym wyłącznym właścicielem.

DPD Polska sponsorem projektu integracyjnego dla niewidomych i słabowidzących "Zobaczyć morze"

Firma DPD Polska dołączyła do sponsorów projektu „Zobaczyć morze”, którego organizatorem jest fundacja Gniazdo Piratów. Jest to już dziewiąta edycja imprezy, w której przez kilka letnich tygodni załogę żaglowca „Zawisza Czarny” tworzą osoby widzące, niedowidzące i niewidome.

Speed docking - międzynarodowe zawody centrów dystrybucyjnych

Speed Docking to trwające 10 tygodni zawody pomiędzy centrami dystrybucji (DCs) w łańcuchach dostaw branży spożywczej. Konkurs został wymyślony i zorganizowany w celu minimalizacji czasu potrzebnego samochodom dostawczym od momentu wjazdu na teren centrum dystrybucji do momentu wyjazdu poza bramki. Ostatni Speed Docking w Holandii, Belgii, Czechach i na Słowacji umożliwił zidentyfikowanie znacznych opóźnień, jakie mają ciężarówki w centrach dystrybucji w całej Europie i naświetlił możliwości poprawy efektywności.

Ogólnopolska kampania społeczna Instytutu Transportu Samochodowego

W ramach „Inicjatywy na rzecz dobrych świateł samochodowych” Instytut Transportu Samochodowego rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, która ma na celu zmniejszenie zagrożeń w ruchu drogowym poprzez budowanie świadomości kierowców dotyczącej prawidłowych zachowań w ruchu drogowym i właściwej eksploatacji oświetlenia samochodu.

CHEP wprowadza ćwierćpaletę nowej generacji

1400 klientów CHEP w Niemczech od lipca uzyskało dostęp do plastikowej ćwierćpalety nowej generacji. Firma CHEP wprowadziła na rynek nowy produkt, który pozwoli wielu firmom na obniżenie kosztów przygotowania akcji promocyjnych i zwiększenie efektywności sprzedaży w sieciach handlowych.

Z etykietą
Subskrybuj to źródło RSS