Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Poczta Polska wdrożyła aplikację mSpeed

W czerwcu br. Poczta Polska wdrożyła nową aplikację mobilną mSpeed, umożliwiającą rejestrację i śledzenie informacji o przebiegu transportu ładunków paletowych w czasie rzeczywistym. Aplikacja jest dedykowana przewoźnikom realizującym odbiory i doręczenia przesyłek paletowych. To kolejny krok w stronę rozwoju technologicznego Poczty Polskiej, w kontekście podniesienia poziomu obsługi i wzrostu satysfakcji klientów.

Toyota planuje budowę drugiego prototypowego miasta wodorowego w Japonii

Toyota robi kolejny duży krok, aby pomóc Japonii osiągnąć neutralność klimatyczną do 2050 roku. Po tym jak na początku 2021 roku rozpoczęła budowę Woven City w pobliżu góry Fuji, firma postanowiła zrealizować kolejny projekt tego rodzaju. Nawiązała współpracę z partnerami biznesowymi i władzami prefektury Fukushima, aby opracować plan budowy eksperymentalnego miasta opartego na technologiach wodorowych.

Drony policzą produkty w sklepach

Braki magazynowe, nieodpowiednie rozmieszczenie towarów i błędne dopasowanie cen są przyczyną ogromnych strat dla sieci handlowych. Tylko w USA ubytki w przychodach są większe niż w przypadku kradzieży i sięgają zawrotnej kwoty ok. 1,75 biliona dolarów. Sieci od lat wspomagają się robotami wyposażonymi w sztuczną inteligencję, a już wkrótce nad naszymi głowami będą latać drony, które będą zliczać towar na półkach.

DPD Polska rozszerza elektryczną flotę o kolejne 50 pojazdów

DPD Polska powiększyła flotę elektrycznych busów kurierskich o kolejnych 50 vanów. Modele eVito Furgon marki Mercedes-Benz przystosowane są do dostarczania przesyłek w centrach dużych i średniej wielkości miast. Rozszerzanie e-floty o nowoczesne samochody prestiżowej marki to ważny krok na drodze do neutralności doręczeń, która jest celem długofalowej strategii zrównoważonego rozwoju DPDgroup. Łącznie DPD Polska w swoich zasobach ma już sto tego typu pojazdów.

Gospodarka 4.0: dane produktowe dźwignią handlu

Dzięki GDSN Carrefour i dostawcy sieci oszczędzają dziesiątki tysięcy godzin rocznie. Z GDSN korzystają także klienci, którzy chcą się dowiedzieć szczegółów o produkcie. Dane produktowe mogą mieć decydujący wpływ na wolumen sprzedaży oraz satysfakcję konsumenta. Carrefour wykorzystuje Sieć Globalnej Synchronizacji Danych GS1 (GDSN) do uproszczenia komunikacji na poziomie globalnym, zarówno we współpracy z partnerami handlowymi, jak i do komunikacji z konsumentami.

FedEx gotowy na UEFA EURO 2020

Od rozpoczęcia zmagań na stadionie Olimpico w Rzymie 11 czerwca, po ostatni gwizdek na stadionie Wembley w Londynie miesiąc później, FedEx Express, największa na świecie firma zajmująca się przesyłkami ekspresowymi, będzie wspierał organizację turnieju UEFA EURO 2020, zapewniając specjalistyczny serwis logistyczny podczas 51 spotkań w 11 miastach. Turniej UEFA będzie największym w historii jeśli chodzi o liczbę miast-gospodarzy.

Subskrybuj to źródło RSS