Rodzaj wydarzenia: forum
Data rozpoczęcia: 2024-09-25
Data zakończenia: 2024-09-26
Miejsce konferencji: Warszawa
Organizator: brave conferences
Adaptacja rozwiązań AI i wykorzystanie jej potencjału w handlu detalicznym to jedno z największych wyzwań branży retail. Transformacja cyfrowa rynku i branży wymaga ciągłego rozwoju sektora handlu detalicznego i dopasowania strategii do zmieniającego się otoczenia ekonomicznego. To tylko część wyzwań, którym będzie poświęcone VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025, organizowane 25-26 września 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim VI edycji Forum jest Jak wykorzystać AI w handlu detalicznym.
Współczesny handel detaliczny stoi przed wyzwaniem adaptacji nowoczesnych technologicznych rozwiązań przy jednoczesnym utrzymaniu zaangażowania i lojalizacji klienta, rozbudowie komunikacji omnichannelowej, walce cenowej z konkurencją oraz ukierunkowaniem na nowe platformy handlowe.
- Branża retail staje w obliczu wymagającego i szybciej niż kiedykolwiek zmieniającego się środowiska. Chodzi głównie o technologię, która cały czas się rozwija oraz oczywiście klientów, którzy oczekują lepszych i wygodniejszych sposobów zaspokajania swoich potrzeb i rozwiązywania problemów - podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.
Program opracowano w oparciu o rozmowy z liderami handlu off- i online z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży:
1. Strategie rynku retail
2. Rola AI w handlu detalicznym
3. Digitalizacja retailu
4. Sprzedaż omnichannel
5. Optymalizacja e-commerce
6. Zmiany w zachowaniach konsumentów
7. Phygital: budowanie jednolitego doświadczenia
8. Asortyment i strategie cenowe w dobie AI
9. Marketplace & cross border commerce
10. Retail media
Wśród pierwszych potwierdzonych Prelegentów reprezentanci, m.in. ALDI, ALLEGRO, ALPINUS GROUP, AMAZON.PL, ANIA KRUK, AUCHAN, BATEAU POLSKA, BRICOMARCHE, BRW, CARREFOUR ITALIA, CARREFOUR POLSKA, CASTORAMA, CCC, DEALZ POLAND, DECATHLON, DM – DROGERIE MARKT, DOUGLAS, DUKA INTERNATIONAL, ELECTROLUX GROUP, ESOTIQ & HENDERSON, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS, GREENPOINT, GRUPA CHORTEN, GRUPA PSB HANDEL, GS1 POLSKA, H&M EAST EUROPE, IKEA, INTERMARCHE, JERONIMO MARTINS, KAUFLAND, KAZAR, KOMFORT, KOMPUTRONIK, LANCERTO, LEROY MERLIN, L`OCCITANE GROUP, LOTTE WEDEL, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA, MARS, MARTES SPORT, MCKINSEY & COMPANY, MEDIAMARKT POLSKA, NIVEA POLSKA, NOTINO, OBI, OCHNIK, OTCF, PANDORA, PUBLICIS GROUPE POLAND, REBEL MEDIA, RECKITT, RTV EURO AGD, SEPHORA, SIG, SUPER-PHARM, TCHIBO, THE ESTÉE LAUDER COMPANIES, TOO GOOD TO GO, TOP SECRET, TUZWIERZAKI.PL, TYLKO, UNILEVER BALTICS, W.KRUK, VISION EXPRESS, VOX CAPITAL GROUP, X-KOM, YES, ZALANDO.
Lista Prelegentów:
https://retailchallengepoland.pl/prelegenci/
Propozycje programowe:
https://retailchallengepoland.pl/program-1-dzien/