Optymalizuj logistykę w firmie: Aktualne trendy i sprawdzone rozwiązania dla Twojego biznesu

Zaloguj się

II Konferencja Trans & Log

Rodzaj wydarzenia: konferencja

Data rozpoczęcia: 2015-11-06

Data zakończenia: 2015-11-06

Miejsce konferencji: Warszawa, Centrum EXPO XXI, ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14

Organizator: Forum Media Polska Sp. z o.o.

6 listopada 2015 r. w warszawskim Centrum EXPO XXI redakcja dwumiesięcznika "Transport i Spedycja" pod hasłem "Szanse branży TSL" organizuje drugą edycję konferencji Trans & Log. Konferencja towarzyszy Międzynarodowym Targom Transportu i Logistyki Trans Poland (4-6 listopada 2015 r.). "Nowoczesny Magazyn" jest współorganizatorem konferencji.

Jeżeli chcecie Państwo wziąć udział w konferencji branży TSL, która nie koncentruje się wyłącznie na zamieszaniu wokół płacy minimalnej, ale integruje nadawców ładunków z przewoźnikami i wskazuje szanse, które niesie polski i europejski rynek, a nie tylko szeroko komentowane zagrożenia, zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji konferencji Trans & Log. Konkretne wskazówki, które pozwolą Państwa firmie być gotową na każdy scenariusz na arenie międzynarodowej, sposoby na wyprzedzenie konkurencji przez umiejętnie podejmowane decyzje inwestycyjne w najkorzystniejszej sytuacji rynkowej - o tym będziemy nie tylko mówić podczas prelekcji, ale przepracowywać i dyskutować w trakcie warsztatów. Co więcej, tegoroczna konferencja jest bezpłatna, wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Zachęcamy do śledzenia bieżących informacji na stronie internetowej: www.konferencja-translog.pl

Program Trans & Log 2015

I. Dokąd zmierza branża TSL w Polsce?
1. Jak sytuacja na arenie międzynarodowej wpływa na kondycję biznesową branży? Które firmy będą działać bez szwanku pomimo niekorzystnych regulacji prawnych, które stracą, a którym przepisy zamkną drogę do dalszej działalności? Jak wykorzystać niszę, która powstanie?
2. Jak przygotować firmę transportową do przewozów towarów w kierunkach wyznaczonych przez nowe rynki zbytu? Doświadczenia firm, które już zdecydowały się na ten krok, aby dywersyfikować ryzyko.
3. Transport intermodalny szansą dla przewoźników. Czy specjalizacja firmy pod kątem stałej współpracy z operatorem intermodalnym może być bardziej rentowna niż długodystansowe frachty?
4. Co przesądzi o opłacalności biznesu transportowego w najbliższych latach? Przegląd najważniejszych rynkowych trendów, na które musi być gotowa każda firma transportowa.

II. Innowacje w branży TSL
1. Wszystkie biznesowe korzyści ekonomiki API (Application Programming Interface) – koncepcji strategicznej wymiany informacji wewnątrz firmy oraz pomiędzy kontrahentami, dzięki której klienci Państwa klientów pośrednio staną się Państwa klientami.
2. Jak wykorzystać cały potencjał integracji systemów, na który pozwala dzisiaj rozwój technologii? Co zyskują te firmy, które sprawnie integrują wszystkie dane wykorzystywane w bieżącej działalności firmy?
3. Jak inwestować w rozwiązania służące redukcji kosztów prowadzenia biznesu? Możliwość przyjrzenia się nowościom na rynku technologii transportowych i poznanie obszarów, w których można znaleźć oszczędności.

III. Wizerunek firmy na rynku
1. Konkretne wskazówki pozwalające stworzyć firmę, w której będą chcieli pracować lojalni kierowcy, będący najlepszą wizytówką firmy.
2. Kontrahenci Państwa klienta są Państwa klientami. Jakie działania należy podjąć wewnątrz firmy, aby przekonać swoich kontrahentów do długoterminowej współpracy? Jak powinna wyglądać relacja z klientem, który ma współpracować z firmą na stałe?
3. Jak promować się w mediach i w internecie, aby budować pozytywny wizerunek w branży? Przegląd skutecznych strategii marketingowych.

IV. Kondycja finansowa firmy
1. Jak zbudować skuteczną i tanią strategię windykowania należności, która będzie uwzględniać wszystkie dostępne możliwości na rynku – zaczynając od systemowej weryfikacji kontrahentów, przez współpracę z giełdami transportowymi, ubezpieczenie kredytu kupieckiego, aż po przekazanie przedawnionych faktur wyspecjalizowanym kancelariom prawnym?
2. Skuteczne metody poszukiwania oszczędności paliwowych, które stanowią od 40 do 60% kosztów prowadzonej działalności.
3. Najważniejsze zapisy w umowie OC, które zabezpieczą każdego przewoźnika na wypadek zmiany profilu działalności. Jak można przygotować firmę na wszystkie zmiany, które mogą ją spotkać w trakcie trwania ubezpieczenia?
4. Jak finansować inwestycje, aby nie paść ich ofiarą? Jak przygotować się na wszystkie możliwe warianty rozwoju biznesu i właściwie dostosować model finansowania?

Do udziału w konferencji organizatorzy zapraszają:
- właścicieli firm transportowych,
- menedżerów transportu,
- menedżerów logistyki.