Oprogramowanie FLEXNET firmy Apriso
Technologia kodów kreskowych jest dzisiaj przemysłowym standardem zbierania danych z powodu niskich kosztów, wysokiej niezawodności i łatwości użycia.
- 0
- Kategoria: E-gospodarka
Zarządzanie logistyczne w przewozach promowych
Wielkie centra logistyczne
Badanie funkcjonalności stron www wybranych producentów regałów magazynowych - II edycja
Przeprowadziliśmy badania funkcjonalności stron internetowych 13 firm zajmujących się produkcją regałów magazynowych. Zgodnie z tym, co prezentowaliśmy w poprzednich numerach "Logistyki", w tym roku powtarzamy badania zeszłoroczne, prowadzone w tych samych branżach. Pierwsze badanie funkcjonalności stron WWW firm zajmujących się produkcją regałów magazynowych zostało wykonane w zeszłym roku w numerze 6/2006 "Logistyki". Powtórzenie badania ma na celu porównanie z wynikami z zeszłego roku i ocenę, czy firmy wprowadziły zmiany na swoich stronach, w celu zmniejszenia liczby błędów, które zostały poprzednio zidentyfikowane.
Badanie funkcjonalności stron www wybranych producentów wózków magazynowych - II edycja
Przedstawiamy wyniki badania funkcjonalności stron WWW 17 wybranych producentów wózków magazynowych lub też zajmujących się ich dystrybucją. Tak, jak w poprzednich numerach Logistyki, w tym roku powtarzamy badania zeszłoroczne prowadzone w tych samych branżach. Pierwsze badanie stron firm zajmujących się produkcją lub dystrybucją tych wózków zostało wykonane w zeszłym roku, w numerze 5/2006 Czasopisma Logistyka. Forma badania pozostała bez zmian, by umożliwić porównanie z wynikami z zeszłego roku i ocenić, czy firmy wprowadziły jakiekolwiek zmiany na swoich stronach, usuwając zidentyfikowane w zeszłym roku błędy.
Darmozjady za miliony - ile musi kosztować system informatyczny i dlaczego aż tyle?
- 0
- Kategoria: E-gospodarka
Wirtualna logistyka - praktyczne zastosowanie w Apator SA
- 0
- Kategoria: E-gospodarka
Odwzorowanie logistyczne
- 0
- Kategoria: E-gospodarka
Dunaj jako ogniwo łańcucha logistycznego: Prognoza przewozów
Prognoza rozwoju żeglugi na Dunaju
W latach 1995 - 2005 praca przewozowa w zakresie przewozów ładunków transportem lądowym w UE zwiększyła się o 30% (z 1837 mld do 2376 mld tkm) i przewiduje się, że w kolejnej dekadzie może nawet ulec podwojeniu. Dlatego też istnieje konieczność zapewnienia płynności wymiany towarowej, ale jednocześnie potrzeba ograniczenia dotychczasowych negatywnych skutków niezrównoważonego rozwoju transportu w Europie. Jak wynika z rysunku 1, transport samochodowy - wywołujący największe negatywne skutki w środowisku naturalnym - obsługuje ponad 70% pracy przewozowej w transporcie lądowym. Tak niezrównoważony rozwój transportu może stanowić poważne zagrożenie dla konkurencyjności gospodarki Europy i pomyślnego jej dalszego rozwoju. Stąd też optymalizacja współpracy różnych gałęzi transportu jest aktualnie postrzegana jako istotny warunek wzrostu wydajności i trwałości rozwoju systemu transportowego w Europie, a tym samym usprawnienia logistycznej obsługi podmiotów gospodarczych, i - w efekcie - poprawy konkurencyjności gospodarki europejskiej.