Wydanie #244 | Poniedziałek, 20 marca 2017 | 6616 subskrybentów
Jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie, kliknij tutaj.
Polska jest kolejnym krajem, w którym Google wprowadza do swojej wyszukiwarki GTIN jako podstawowy identyfikator produktu. Doświadczenia z innych rynków (najbliższe nam to Niemcy, Czechy, Francja czy Wielka Brytania) wskazują, że GTIN w internecie przyczynia się m.in. do 40% wzrostu wyświetleń produktu i 20% wzrostu współczynnika konwersji, co zaowocuje zwiększeniem sprzedaży. GS1 uruchomiło pomagającą w opanowaniu nowych obowiązków e-Przedsiębiorcom stronę: ProduktyWSieci.gs1.pl.
AKTUALNOŚCI (13.03 - 17.03)
KOMENTARZ TYGODNIA
BAZA WIEDZY
POLECANE KONFERENCJE, SEMINARIA, TARGI I INNE IMPREZY LOGISTYCZNE
ZAPRASZAMY DO PRENUMERATY CZASOPISMA LOGISTYKA
Kliknij okładkę, aby przejść do formularza prenumeraty. Tylko 126 zł za cały rok!
POLECANE KSIĄŻKI
OGŁOSZENIA - SPRZEDAM, KUPIĘ, WYNAJMĘ
FORUM
Szukasz innych kanałów komunikacji? Znajdziesz nas na platformach społecznościowych:
Chcesz zareklamować się na portalu Logistyka.net.pl? Sprawdź cennik i skontaktuj się z nami, aby otrzymać atrakcyjny rabat!
Otrzymujesz newsletter portalu Logistyka.net.pl, ponieważ się do niego samodzielnie zapisałeś. Jeśli jednak chcesz zrezygnować z dalszej subskrypcji, wybierz: Nie subskrybuj