Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Unijna etykieta ma coraz większy wpływ na decyzję o zakupie opon

Ponad dwie trzecie konsumentów, którzy kupili opony w 2013 roku, brało pod uwagę informacje zaczerpnięte z unijnej etykiety na opony – pokazują wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Goodyear Dunlop przez IPSOS MarketQuest na sześciu europejskich rynkach. Aż 71% kupujących opony, którzy wiedzieli o etykiecie, przed dokonaniem wyboru wykorzystało zawarte w niej informacje dotyczące trzech parametrów. Dane pokazały również, że ponad połowa (54%) sprzedawców opon w Europie wykorzystuje etykietę jako przydatne narzędzie przy sprzedaży opon. Wyniki badań zaprezentowano podczas debaty w Brukseli podsumowującej rok działania systemu etykietowania.

Z etykietą

DSV na liście 30 najbardziej prestiżowych duńskich firm

DSV znalazło się na liście, zaprezentowanej we wrześniu przez Nicka Hækkerupa, duńskiego Ministra ds. Handlu i Spraw Europejskich. Obejmuje ona 30 prestiżowych spółek o łącznych obrotach ponad 850 mld USD rocznie, które zatrudniają obecnie w Danii przeszło 75.000 pracowników.

Omnires przedłuża współpracę z SEGRO w ramach Tulipan Park Warszawa

Firmy SEGRO - deweloper, właściciel i zarządca powierzchni magazynowych i produkcyjnych oraz Omnires - producent i dystrybutor wyposażenia łazienek, przedłużyły umowę na wynajem 5 200 mkw. powierzchni magazynowej w kompleksie Tulipan Park Warszawa.

GEFCO otworzyło oddział w Rzeszowie

GEFCO Polska uruchomiło nową platformę logistyczną w Rzeszowie. Filia będzie oferowała pełną gamę usług operatora logistycznego, z naciskiem na potrzeby klientów z branży przemysłowej. Uroczyste otwarcie oddziału miało miejsce podczas seminarium „Łańcuch dostaw kluczową kompetencją Twojej firmy - myśl lokalnie, działaj globalnie”, zorganizowanego 3 października w rzeszowskim hotelu Bristol.

Subskrybuj to źródło RSS