Rodzaj wydarzenia: konferencja
Data rozpoczęcia: 2019-05-15
Data zakończenia: 2019-05-15
Miejsce konferencji: Warszawa
Organizator: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania; Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Zapraszamy Państwa do udziału w Konferencji "e-Administracja dla Biznesu" (EAB 2019). Jest to wydarzenie, które łączy świat biznesu z administracją publiczną poprzez promocję i upowszechnianie e-usług.
W IV edycji imprezy organizatorzy skupią się głównie na elektronicznym fakturowaniu. Przedstawią ideę e-fakturowania w kontakcie z administracją, omówią ponadto zasady działania Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) – efaktura.gov.pl
Konferencja jest adresowana do przedstawicieli instytucji publicznych, organizacji zrzeszających przedsiębiorców oraz samych przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem e-usług, w szczególności tych, którzy realizują dostawy lub usługi w ramach zamówień publicznych.
Podczas konferencji będą mogli Państwo wziąć udział w praktycznych warsztatach, pokazujących możliwości Platformy Elektronicznego Fakturowania.
Do udziału w konferencji zapraszamy zwłaszcza przedstawicieli instytucji publicznych odpowiadających za: realizację zamówień publicznych, pracowników księgowości oraz osoby odpowiedzialne za tworzenie procedur obiegu dokumentów w instytucjach.
Organizatorami konferencji są: Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii wraz z Siecią Badawczą Łukasiewicz - Instytutem Logistyki i Magazynowania, który od wielu lata wspiera rozwój e-administracji i wdrażanie e-usług, współpracując z organami publicznymi w kraju i za granicą.
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY i zapewni Państwu dostęp do najnowszej wiedzy w zakresie e-usług, w szczególności e-fakturowania oraz da szansę praktycznego poznania tego obszaru.
Więcej informacji jest dostępnych na stronie www konferencji.