Zaloguj się

Wyzwania polskiego e-commerce: omnichannel, ekspansja i nowe zwyczaje klientów

Rodzaj wydarzenia: webinarium

Data rozpoczęcia: 2018-06-19

Data zakończenia: 2018-06-19

Miejsce konferencji: Internet

Organizator: Harvard Business Review Polska

Już 19 czerwca, od godz. 10.00 weź udział w webinarium Harvard Business Review Polska Wyzwania polskiego e-commerce: omnichannel, ekspansja i nowe zwyczaje klientów i dowiedz się m.in.:

- czym charakteryzuje się dziś polski rynek e-commerce i jakie są internetowe zwyczaje zakupowe Polaków?
- jaki wpływ ma niedzielne ograniczenie handlu w sklepach stacjonarnych na e-commerce?
- jak wdrożyć kanał e-commerce przy sklepie stacjonarnym i jak sprostać wyzwaniom omnichannel, by uspójnić doświadczenia klienta?
- jak efektywniej pozyskiwać ruch w e-biznesie, zwiększać sprzedaż i zatrzymywać klientów?
- jaki potencjał ma ekspansja polskich firm z branży e-commerce na rynki zagraniczne?

W debacie głos zabierze m.in. ekspertka ds. e-commerce Magdalena Krasoń-Wałęsiak, która jest odpowiedzialna za wdrażanie standardów GS1 w Internecie.

Data: 19 czerwca 2018 roku
Godzina: 10:00
Czas trwania: ok. 60 minut

Dołącz do uczestników!