Optymalizuj logistykę w firmie: Aktualne trendy i sprawdzone rozwiązania dla Twojego biznesu

Zaloguj się

e-Administracja dla Biznesu 2017

Rodzaj wydarzenia: konferencja

Data rozpoczęcia: 2017-05-24

Data zakończenia: 2017-05-24

Miejsce konferencji: Warszawa, Ministerstwo Rozwoju, Plac Trzech Krzyży 3/5

Organizator: Instytut Logistyki i Magazynowania; Ministerstwo Rozwoju

Konferencja "e-Administracja dla Biznesu" (EAB 2017) stanowi platformę wymiany informacji o rządowych planach rozwoju i potrzebach świata biznesu w obszarze e-administracji. Konferencja jest adresowana do przedstawicieli instytucji publicznych, organizacji zrzeszających przedsiębiorców oraz samych przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem e-usług.

Trzecia edycja konferencji EAB 2017 będzie poświęcona wdrażaniu elektronicznej faktury w instytucjach publicznych, które realizowane jest w ramach projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich pn. "Platforma pośrednicząca elektronicznego fakturowania dla sfery finansów publicznych". Celem głównym projektu jest wdrożenie obowiązkowego odbioru faktur elektronicznych przez jednostki sfery finansów publicznych.

Podczas konferencji będą omawiane aspekty prawne, wyzwania oraz korzyści związane z wdrożeniem nowych przepisów dotyczących elektronicznego fakturowania. Poznamy punkt widzenia przedstawicieli instytucji publicznych a także dowiemy się, jak powinno wyglądać wdrożenie elektronicznego fakturowania w instytucji publicznej krok po kroku. Przedstawione zostaną również dobre praktyki w tym obszarze zaczerpnięte z innych krajów. Zwieńczeniem konferencji będzie debata z udziałem ekspertów, którzy będą odpowiadać na pytania uczestników.

Do udziału w konferencji organizatorzy zapraszają w szczególności przedstawicieli instytucji publicznych odpowiedzialnych za wdrażanie e-faktury – dyrektorów departamentów finansowych, skarbników, głównych informatyków oraz przedsiębiorców realizujących dostawy dla sektora publicznego.

Więcej informacji jest dostępnych na stronie www konferencji.