Celem artykułu jest przedstawienie narzędzi wykorzystywanych w ocenie procesów oraz ich współdziałania w warunkach symulacyjnych.
Artykuł dotyczy korzyści wynikających z wdrożenia automatycznej identyfikacji w magazynie zaopatrzenia i stosowania etykiet logistycznych GS1.
Publikacja wydana na zlecenie Powiatu Sokołowskiego w ramach projektu realizowanego w Zespole Szkół nr 1 w Sokołowie Podlaskim pt. "Logistyk - zawód przyszłości". Projekt współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Międzynarodowe instytucje branżowe, działające na rzecz ochrony zdrowia, uznały jako najbardziej efektywne, docelowe i podnoszące bezpieczeństwo pacjenta standardy, w tym identyfikatory globalnego systemu GS1.
Artykuł dr hab. prof. US Jerzego Wronki składa się z trzech podstawowych części. W pierwszej części mającej charakter metodyczny, dokonano usystematyzowania pojęć i definicji w przedmiotowym zakresie oraz przedstawiono autorską ocenę ewolucji pojęć jaka ma miejsce w dokumentach WE. Część druga zawiera analizę podstawowych aspektów rynku transportu kombinowanego w Polsce w ostatnich latach. Natomiast w części trzeciej, dokonano oceny rynku transportu kombinowanego w Polsce, zawierającą m.in. weryfikację poglądów autora -zwłaszcza w odniesieniu do barier i działań promujących, prezentowanych we wcześniejszych publikacjach. Następnie przedstawiono podstawowe uwarunkowania i przesłanki rozwoju transportu kombinowanego w Polsce.
W artykule na temat elektrnicznej wymiany danych EDI, wykorzystywanej w przedsiębiorstwach biznesowych.
Artykuł poświęcony jest kwestii optymalizacji zapasu cyklicznego (rotującego) poprzez wyznaczenie tak zwanej ekonomicznej wielkości zamówienia (EWZ - ekonomiczna wielkość zamówienia).
Projekt BiLog jest realizowany w ramach Programu „Kreator innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej”
i uzyskał dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w porozumieniu z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.